کد خبر: ۸۹۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۴۰۲
با نزدیک شدن به عرضه پایدار اندروید ۱۲ گوگل در ۴ اکتبر (۱۲مهرماه)، سازندگان گوشی‌های هوشمند به آرامی اولین بتای عمومی خود را به سمت کاربران سوق می‌دهند و سامسونگ رسماً بکارگیری One UI ۴ خود را بر اساس اندروید ۱۲ آغاز کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل ار انتخاب ، با نزدیک شدن به عرضه پایدار اندروید ۱۲ گوگل در ۴ اکتبر (۱۲مهرماه)، سازندگان گوشی‌های هوشمند به آرامی اولین بتای عمومی خود را به سمت کاربران سوق می‌دهند و سامسونگ رسماً بکارگیری One UI ۴ خود را بر اساس اندروید ۱۲ آغاز کرده است.

 

سامسونگ

با نقل از جی اس ام آرنا، اکنون  نوبت دارندگان گلکسی S۲۱،   S۲۱+ و  S۲۱ Ultra است.

ثبت نام برای دریافت این نسخه از  امروز آغاز می‌شود و علاقه‌مندان به آزمایش نسخه بتا باید از طریق حساب کاربری سامسونگ خود ثبت نام کنند و اسلات باز محدود خواهد بود.

 نسخه آزمایشی

برنامه بتا در کشور‌های زیر در دسترس خواهد بود: کره جنوبی، ایالات متحده، بریتانیا، چین، آلمان و لهستان. تغییرات بزرگ با One UI ۴ با مجموعه‌ای از گزینه‌های سفارشی سازی شامل تعداد زیادی تم جدید، گزینه‌های پیکربندی صفحه اصلی، نماد‌ها، اعلان‌ها و همچنین تصاویر پس زمینه جدید شروع می‌شود. چندین ویدجت جدید با قابلیت تغییر اندازه، ایموجی AR و برچسب‌های جدید وجود دارد.

 اندروید ۱۲

حریم خصوصی یکی دیگر از زمینه‌های بهبود One UI ۴ است که نشانگر‌های جدیدی در نوار اعلانات به شما نشان می‌دهد که آیا برنامه‌ای از دوربین و/یا میکروفون شما استفاده می‌کند یا خیر، البته ضامن‌هایی نیز برای خاموش کردن کامل ضامن‌ها وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: