کد خبر: ۸۹۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۳۶۹
انتهای شاهنامه لیگ قهرمانان آسیا اصلاً برای سرمربی استقلال خوش نبود.

سنگین‌ترین شکست تاریخ استقلال مقابل الهلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: فرهاد مجیدی در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتایج بسیار خوبی با استقلال گرفت و بدون شک پیروزی درخشان ۵-۲ مقابل الاهلی در شهر جده هرگز از یاد هواداران نخواهد رفت. استقلال مقتدرانه و تحت عنوان تیم اول از گروهش صعود کرد و الاهلی عربستان با وجود میزبانی، از گردونه مسابقات کنار رفت ولی با این وجود انتهای شاهنامه لیگ قهرمانان اصلاً برای فرهاد خوش نبود و تلخ‌ترین رکورد زندگی ورزشی برای مرد شماره یک نیمکت استقلال به ثبت رسید.

طی تاریخ ۳۰ ساله تقابل استقلال و الهلال در عرصه رقابت‌های آسیایی، هرگز سابقه نداشت نماینده کشورمان با اختلاف بیشتر از یک گل مغلوب الهلال شود ولی این اتفاق دوشنبه‌شب در امارات رخ داد و استقلال بازی را با دو گل به الهلال باخت تا سنگین‌ترین شکست تاریخ خود برابر این تیم آبی‌پوش عربستانی را متحمل شود و از شانس بد فرهاد مجیدی، این ناکامی بزرگ در دوران سرمربیگری او به نام استقلالی‌ها ثبت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: