کد خبر: ۸۹۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۲۷۵
رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در تهران از راه اندازی سایت جدید برای درخواست مجوز تردد بین شهری خبر داد.

راه اندازی سایت جدید برای درخواست مجوز تردد بین شهری/ شرایط صدور مجوز اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: حمیدرضا گودرزی گودرزی، رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در تهران از راه اندازی سایت جدید برای درخواست مجوز تردد بین شهری خبر داد و گفت: در شهرستان پاکدشت به صورت پایلوت صدور مجوز تردد از طریق سامانه انجام شده است.


وی افزود: تا ۲ روز دیگر سایت taradodtehran.com راه اندازی می‌شود و متقاضیان مجوز تردد بین شهری در تهران می‌توانند به آن مراجعه کنند.

رئیس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان کرد: مجوز تردد بین شهری برای کسانی که قصد رفتن به محل کار یا تحصیل دارند و همچنین هموطنانی که به دلایل پزشکی یا فوت بستگان درجه یک ناچار به تردد هستند، صادر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: