کد خبر: ۸۹۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۸
نماینده مجلس یازدهم با اشاره به شیوع بیست ماهه کرونا در کشور تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی دو راهکار جهانی برای مبارزه با کرونا است.

امروز کمتر خانواده‌ای است که داغی از کرونا بر دل نداشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سرعین در نطق میان دستور صحن علنی صبح امروز یکشنبه ۲۱ شهریور ماه مجلس با بیان اینکه بیست ماه است که شاهد جولان ویروس سرکش کرونا هستیم و این مهمان ناخوانده ده‌ها هزار تن از هموطنان عزیرمان را به کام مرگ کشانده است، اظهار داشت: امروز کمتر خانواده‌ای است که داغی از کرونا بر دل نداشته باشد؛ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون عمومی دو راهکار جهانی برای مبارزه با کرونا است. 

وی با بیان اینکه در مورد واکسیناسیون عممومی شاهد کم کاری‌ها و سوءمدیریت‌های گسترده بودیم، افزود: اما دولت سیزدهم ورق را برگرداند و با برنامه به موضوع مذکور پرداخت. افزایش محسوس واردات واکسن در یک ماه گذشته نسبت به ماه‌های قبل گواه این ادعا است. در این خصوص از تلاش‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کادر بهداشتی و درمانی کشور تشکر می‌کنم. 

نماینده مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت، افزود: همانگونه که به بحث واردات واکسن توجه کردید، نسبت به توزیع عادلانه واکسن در نقاط مختلف کشور نیز حساسیت داشته باشید. مطابق اصول قانون اساسی همه مردم ایران از حقوق مساوی برخوردار هستند و خون هیچ شهروندی از شهروند دیگر رنگین‌تر نیست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: