کد خبر: ۸۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۱۱
نماینده مردم اصفهان با اشاره اینکه فرصت چهارساله دولت به سرعت خواهد گذشت تصریح کرد: انتصابات در دولت مهم بزرگترین وظیفه دولت و مجلس انقلابی است.

دولت باید از فرصت چهار ساله خود به خوبی استفاده کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صادق طباطبایی نژاد نماینده مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز یکشنبه ۲۱ شهریورماه مجلس با اشاره به استقرار دولت سیزدهم و با بیان اینکه این چهار سال به زودی از دست خواهد رفت پس باید از فرصت‌ها خوب استفاده کنیم، گفت: همانطور که رئیس‌جمهور وعده داده بود، کابینه ایشان جوان، تحول‌گرا، انقلابی و فسادستیز است.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور افزود: سفرهای پایان هفته دولت از شهرهای محروم و مرزی شروع شد، رئیسی در تبلیغات انتخاباتی‌اش اظهار کرده بود که با سعه صدر بهشتی و روحیه مردمی رجایی و روحیه جهادی شهید سلیمانی کار خواهد کرد، این سفرهای استانی نویدبخش عمل به شعارهای ایشان است. توقع ما به عنوان نمایندگان ملت از دولت این است که در این فرصت به وجود آمده، لوایحی را به مجلس تقدیم کنند تا نواقص قانونی که سال‌ها در قوانین ما رخنه کرده است را اصلاح کنیم.

نماینده اصفهان با اشاره به اهمیت انتصابات در دولت خاطرنشان کرد: شاید این مهم بزرگترین وظیفه دولت و مجلس انقلابی است. از دولت محترم می‌خواهم که در انتخاب استاندار اصفهان دقت کنند، چهره استاندار اصفهان باید ملی باشد؛ چراکه مسائل اصفهان، مسائل چندین استان است.

وی با اشاره به مشکلات جاده‌های شهرستان اردستان و زواره و آب روستاها یادآور شد: هر چند که مجموعه کشور با مشکلات اقتصادی مواجه بوده است، اشتغال شهرستان اردستان ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است. ما قطب تولید مرغ هستیم، به وزیر جدید جهاد کشاورزی تذکر می‌دهم که جوجه‌ریزی سخت شده است، نهاده‌های دامی و مرغی را سامان دهید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: