کد خبر: ۸۹۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۳۵۲
سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: به نظر می‌رسد که در نگهداشت نیروهای خود دچار ضعف جدی هستیم و دفع حداکثری جای جذب حداکثری را گرفته است.

سیستم مدیریتی کشور توان بهره‌مندی از ظرفیت نیروهای خود را ندارد/ دفع حداکثری جای جذب حداکثری را گرفته استبه گزارش خبرداغ ، حسین نورانی نژاد در گفت‌و‌گو با  ایلنا، در خصوص استعفای صادق آملی لاریجانی از شورای نگهبان، اظهار کرد: دلیل استعفا که ظاهراً روشن است؛ رد صلاحیت آقای علی لاریجانی منجر به استعفای ایشان شده است. احتمالاً برخی برخوردها با نزدیکان ایشان در قوه قضاییه پس از پایان ریاست وی بر آن قوه نیز زمینه‌‌های سرخوردگی قبلی را تشدید کرده بود، به خصوص که در دوره ریاست آقای آملی، بیشترین تندی‌های سیاسی نسبت به منتقدان از طرف شخص ایشان و مجموعه دستگاه قضایی شده بود و همین مساله قطعاً برای وی ایجاد توقع کرده بود.

وی افزود: اما این مواجهات شخصی طبعاً حس همدلی کسی را برنمی‌انگیزد. علی لاریجانی البته در دوره ریاستش بر مجلس در قامت یک رجل و مدیر حکومتی قابل اعتنا ظاهر شد.

سخنگوی حزب اتحاد ملت بیان کرد: متاسفانه با مدیریت فعلی کشور بیشتر شاهد حذف، طرد و فاصله گرفتن بسیاری از مدیران و مسئولان هستیم. به نظر می‌رسد که در مجموع دفع حداکثری جای جذب حداکثری را گرفته است.

نورانی‌نژاد ادامه داد: در میان طیف اصولگرا از سرنوشت آقای ناطق نوری خبری نداریم، ایشان از صحنه سیاست کناره گرفته است در صورتی که ایشان از سرمایه‌های جریان محافظه کاری در ایران بوده است. با اصلاح‌طلبان نیز  قهری‌ترین رفتارهای ممکن صورت گرفته است؛ همچنین روسای جمهور گذشته و نخست وزیر دوره جنگ شخصیت‌های کمی برای نظام نیستند اما ظاهراً می‌بینیم که توان نگهداشت و بهره‌مندی از ظرفیت این نیروها وجود ندارد و هر از چند گاهی مجرب‌ها از سیستم به بیرون منتقل می‌شوند.

 وی گفت: البته تاکید می‌کنم که همه اینها یکی نیستند. مثلا دلخوری برای رد صلاحیت اخوی و قهر کردن با نمایندگی کردن جمعیت بزرگی از مردم که به موضوعی انتقاد و اعتراض دارند و موجب طرد و برخورد با آن فرد بشود، به کل متفاوت است. اما در مجموع به نظر می‌رسد که در نگهداشت نیروهای خود دچار ضعف جدی هستیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: