کد خبر: ۸۹۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
تعداد بازدید: ۲۳۵
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: معتقدم با تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان در یکی دو سال آینده گشایش‌هایی در زندگی مردم رخ خواهد داد و شرایط و روز‌های بهتری در انتظار مردم عزیزمان است.

صفوی: انتظار حل یک‌شبه‌ مشکلات را نداشته باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا، رحیم‌‌صفوی گفت: نباید انتظار داشته‌باشیم یک‌شبه مشکلات حل شود و حالا که تازه «دولت مردمی» برپا شده «یکی دو سال طول می‌کشد که گشایش‌هایی در زندگی مردم رخ دهد.

او افزوده: «ما باید بدانیم چگونه مشکلات را با استفاده از تجربه ۴۰ سال گذشته برطرف کنیم تا به الگوی مناسب و قوی برای کشورهای اسلامی تبدیل شویم و مشکلاتی که مردم ما دارند، برطرف کنیم.»

آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه‌ انجمن‌های علوم جغرافیایی ایران و سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح با حضور سرلشکر «سید یحیی صفوی» رئیس این اتحادیه و امیر سرتیپ دوم «مجید فخری» رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح در این سازمان برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: