کد خبر: ۸۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۱۱۰۹
محمد دانشگر روز گذشته به تمرینات استقلال در دبی اضافه شد و با شاگردان فرهاد مجیدی به تمرین پرداخت.


مخالفت فرهاد مجیدی با درخواست مدافع استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبر ورزشی: محمد دانشگر روز گذشته به تمرینات استقلال در دبی اضافه شد و با شاگردان فرهاد مجیدی به تمرین پرداخت.

محمد دانشگر روز گذشته در شرایطی به کمپ‌ تمرینی استقلال در امارات رسید که بازی این تیم برابر رجیونال در حال شروع شدن بود. در این بین دانشگر قصد داشت این بازی را با لباس شخصی تماشا کند اما فرهاد مجیدی با درخواست او مخالفت کرد و از این بازیکن خواست لباس خود را عوض کند و به گرم کردن بدنش مشغول شود.

نکته جالب اینکه دانشگر در نیمه دوم بازی وارد زمین شد تا به این شکل خود را آماده بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کند. محمد دانشگر بدلیل داشتن پیشنهاد رسمی خارجی درخواست فسخ قرارداد با باشگاه استقلال را داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در بازی با تیم الهلال حضور پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: