کد خبر: ۸۹۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: از نداشتن یک تبلت ساده هم که بگذریم، حدود 480 مدرسه در استان لرستان اصلا به اینترنت دسترسی ندارند و جدا از مدرسه‌های کپری بیش از 30 درصد مدارس استان کاملا ناایمنی هستند.

محمودوند: حدود 480 مدرسه در لرستان به اینترنت دسترسی ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مرتضی محمودوند در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 17 شهریور ماه) مجلس گفت: تنها 4 سال تا پایان زمان سند چشم انداز ترسیمی 1404 باقی مانده، در این چشم‌انداز ایران از نظر اقتصادی، علمی و فناوری باید در جایگاه اول منطقه و الهام‌بخش در جهان اسلام بوده و تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین المللی داشته باشد. آیا خودمان را نسبت به این چشم انداز ارزیابی کرده‌ایم؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آتش بی‌تدبیری در موضوع کرونا جانسوز و جگرسوز است. ناکارآمدی مدیران به ظاهر مدیر و مشاوران نادان صد من یک قاز سنگی را به چاه انداخت که مرزهای بی‌تدبیری و یأس را حقیقتا جابجا کرد.

وی افزود: یکی از این بی‌تدبیری‌ها و شاید تیر خلاصی که کمتر به آن توجه شد، عدم حضور مقام اول اجرایی کشور در میدان و در میان مردم بود که باید همراه با ملت خود بحران را راهبری می‌کرد، اما متأسفانه این فرصت طلایی و بی‌بدیل الهی را چهار سال از دست داد و با اقدامی بی‌خردانه بیش از یک سال از هر گونه ملاقات حضوری حتی با مسئولان رویگردان شد و همین بی‌تدبیری سرعت کار امدادرسانی را به حداقل رساند. حداقلی که هزاران هزار انسان بی‌پناه که حتی زمان مرگ، خود و خانواده نجیب‌شان دغدغه هزینه کمرشکن درمان را داشتند، با همان احساس بی‌پناهی به کام مرگ فرستاد.

محمودوند خاطرنشان کرد: اگر کسی این هزینه‌های درمان را قبول ندارد، لطفا شرح حال اقصی نقاط کمتر برخوردار و حتی برخوردار کشور را بررسی کند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبر پایان نارسایی‌های برق در کشور را اعلام می‌کنند، در حالی که لرستان حتی با نداشتن صنایع مهم و صنعت مادر همچنان مظلومانه با معضل قطع مکرر برق دست و پنجه نرم می‌کند که این مهم در شان مدیریت ستادی وزارت نیرو نیست و حتما رفع سریع این مشکل باید در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: از مدرسه‌های کپری و کانکس در لرستان که بگذریم، بیش از 30 درصد مدارس لرستان در ناایمنی کامل به سر می‌برند. در این خصوص اقدام عاجل مسئولان عالی کشور را برای رفع این مشکل خواستارم. کوتاهی در این مهم خسارات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

محمودوند خاطرنشان کرد: علاوه بر نداشتن امکانات حداقلی مثل داشتن یک تبلت ساده دانش آموزی در بیشتر مناطق لرستان متأسفانه حدود 480 مدرسه استان لرستان اصلا به اینترنت دسترسی ندارند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: