کد خبر: ۸۹۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
تعداد بازدید: ۳۱۷
علی قلی زاده موفق شد گل سوم ایران را در بازی با عراق به ثمر برساند.

واکنش رسانه بلژیکی به عملکرد قلی زاده در بازی با عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در چارچوب دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی ایران در حالی در قطر به مصاف شاگردان دیک ادووکات رفتند که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شد با نتیجه 3 بر صفر عراق را شکست تا گام بلندی برای سومین حضور متوالی خود در جام جهانی بر دارند.

با نظر اسکوچیچ درحالی که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران دنبال می‌شد علی قلی زاده و کریم انصاری فرد به جای مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش وارد میدان شدند و درست 3 دقیقه بعد قلی زاده روی پاس زیبای انصاری فرد موفق شد گل سوم ایران را وارد دروازه عراق کند.

از همین رو walfoot بلژیک در خصوص عملکرد قلی زاده در تیم ملی نوشت: 

 

تیم ملی ایران آغاز خوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی شد و موفق شد در 2 بازی 6 امتیاز کسب کند تا صدرنشین گروه اول باشد.در بازی دوم تیم ملی ایران مقابل عراق قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد. در این بازی علی قلی زاده بازیکن شارلروا گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازیکن موثر تیم ملی ایران بود.

 

 

YvaG2ngDFVe9

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: