کد خبر: ۸۹۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۲۴۷
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در حال حاضر محدودیت شبانه، فقط شهر را برای یک گروه مرفه آماده می‌کند.

محدودیت شبانه، شهر را برای یک گروه مرفه آماده می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان، طی تذکری اظهار داشت: این مجلس باید بتواند پیگیری عدالت در کشور باشد.

وی افزود: در حال  وضعیت محدودیت‌های ترددهای شبانه کشور بخصوص شهر تهران را داریم که تقریباً فضا را برای طبقه مرفه کشور خالی می‌کنیم در حالی که اگر یک خانواده بیمار مجبور شوند که در این تایم خانواده خود را به بیمارستان ببرند، در کنار این هزینه‌ها، باید هزینه جریمه را هم بپردازند که بتوانند بیمار خود را به بیمار برسانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ستاد مقابله با کرونا به تهران زمانی که اعلام می‌کند این طرح اصلاً قابل انجام نیست و هیچ تأثیری در وضعیت مهار کرونا نداریم لذا خواهشمندم که مجلس به این موضوع ورود و گزارشی تهیه کند و به سرعت ارائه شود که ببینیم محدودیتی که در تهران ایجاد کردیم را برای یک گروه خاص شهر خالی می‌کنیم. بنابراین باید یک تجدید نظر در این رابطه انجام شود چرا که نباید بر اشتباه‌های خود اصرار کنیم.

انتهای پبام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: