کد خبر: ۸۹۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۰
رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که ایران، روسیه، چین و پاکستان به‌رغم این‌که با طالبان مشکلاتی جدی و واقعی دارند، به دنبال توافق با این گروه هستند.

ایران، روسیه و چین به‌رغم مشکل با طالبان، به دنبال توافق با آنها هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد که ایران، روسیه، چین و پاکستان به‌رغم این‌که با طالبان مشکلاتی جدی و واقعی دارند، به دنبال توافق با این گروه هستند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص این‌که آیا نگران حمایت مالی چین از طالبان است یا خیر، گفت که چین با طالبان مشکلات جدی دارند ولی در عین حال تلاش می‌کند با آنها به نوعی توافق برسد. همین مسأله در مورد ایران، روسیه و پاکستان نیز صادق است.

بایدن افزود که تمامی این کشورها در تلاش هستند که ببینند حالا باید چه کار کنند. بنابراین، مشاهده آن‌چه روی می‌دهد جالب خواهد بود.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
0
0
ما ترجیح میدیم مردم خودشون سرنوشت ساز باشند .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: