کد خبر: ۸۹۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۶
مطهری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس کناره‌گیری آملی لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان را اقدامی حکیمانه خواند.

واکنش متفاوت مطهری به استعفای آملی لاریجانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جماران: مطهری، نماینده سابق مردم تهران در مجلس کناره‌گیری آملی لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان را اقدامی حکیمانه خواند.

علی مطهری در توئیتی نوشت:

کناره‌گیری جناب صادق لاریجانی از شورای نگهبان یک کار حکیمانه بود. وقتی نهادی استقلال و فلسفه وجودی خود را از دست می‌دهد و فرمانبر و ابزار دست یک محفل می‌شود و دیگر نمی‌توان از حقوق ملت دفاع کرد بهترین کار کناره‌گیری است.

مطهری: استعفای آملی لاریجانی حکیمانه بود

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از عضویت در شورای نگهبان و مطرح شدن برخی تحلیل‌ها با این مضمون که این استعفاء به دلیل ردصلاحیت علی لاریجانی برادر وی در جریان انتخابات ریاست جمهوری اخیر بوده است، گفته بود: مساله استعفای آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: