کد خبر: ۸۹۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۳۰
اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در دوبی، دوشنبه شب از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران برگزار شد.

نخستین تمرین استقلال با استقبال مقامات الوصلبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در دوبی، دوشنبه شب از ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران برگزار شد.

اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در دبی، از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به وقت محلی ( ۲۰:۱۵ دقیقه به وقت تهران) برگزار شد. در ابتدای این تمرین، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه بازیکنان به گرم کردن زیر نظر نوشادی مشغول شدند.

بخش بعدی این جلسه تمرینی را مرور یک تاکتیک تیمی و در ادامه کارهای سرعتی و بخش اصلی این تمرین را فوتبال درون تیمی در نیمه زمین تشکیل داد.

در نهایت مرور ضربات ایستگاهی در دستور کار آبی‌پوشان قرار گرفت. این جلسه تمرینی حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

پیش از شروع اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال استقلال در دبی، فرهاد مجیدی با راشد بهلول رییس هیات مدیره باشگاه الوصل دیدار کرد.

در این دیدار دوستانه، راشد استقبال گرمی از فرهاد مجیدی انجام داد و برای وی آرزوی موفقیت کرد. همچنین فرهاد مجیدی بابت همکاری مجموعه باشگاه الوصل با باشگاه استقلال، از وی تقدیر و تشکر کرد.

تیم فوتبال استقلال خود را برای دیدار برابر الهلال عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند. این دیدار ۲۲ شهریورماه برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: