کد خبر: ۸۹۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۳۶۶
مشکلات باشگاه تراکتور و تعلیق فعالیت های این تیم در رسانه‌های خارجی بازتاب داشته است.

بازتاب جهانی مشکلات تراکتور پیش از بازی با النصربه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سایت بین المللی الکوره مشکلات بی سابقه تراکتور پیش از دیدار با النصر در لیگ قهرمانان آسیا را پوشش داد.

مدیریت باشگاه تراکتور بعد از اعتراضات گسترده به ریاست زنوزی فعالیت های باشگاه را به حالت تعلیق درآورد و تیم را تحویل هئیت فوتبال استان آذربایجان شرقی قرار داد.

در همین رابطه سایت بین المللی «الکوره» در گزارشی به بحران در اردوی رقیب النصر عربستان پرداخت.

این رسانه عربی نوشت: باشگاه تراکتور ایران در حالت بد بی سابقه ای به سر می برد. این درحالیست که این تیم یک هفته دیگر با تیم النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد.

هواداران این تیم به دلیل مدیریت بد باشگاه تجمع های گسترده ای کردند و خواستار برکناری جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه شدند که در نهایت استعفای مدیریت همراه شد. هنوز تکلیف مدیریت باشگاه تراکتور مشخص نیست و به صورت موقت این باشگاه در اختیار هایت فوتبال استانی قرار گرفت.

14000615000080_test_newphotofree_1

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: