کد خبر: ۸۹۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت با بیان اینکه تا سه ماه دپوی رمدیسیور داریم، کمبود این دارو را تکذیب کرد و گفت: روند واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته و اختلال‌های موجود طبیعی است.

اختلال در روند واکسیناسیون طبیعی است/ تا ۳ ماه دپوی رمدیسیور داریمبه گزارش خبرداغ ، سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره کمبود و یا خرابی برخی اقلام رمدیسیور در بازار اظهار داشت‌:‌ روز گذشته در جلسه با معاون غذا و داروی کشور بودم و ایشان می‌گفت که چه کسی می‌گوید دارو کم است؟ نه تنها این دارو را کم نداریم بلکه تا سه ماه دیگر دپو داریم.

وی درباره بی‌نظمی در واکسیناسیون و کمبود واکسن نیز تصریح کرد: واکسیناسیونی که انجام می‌شود با توجه به میزان قابل توجهی واکسن که به کشور وارد سرعت بسیار خوبی پیدا کرده است، اما در این سرعت در برخی جاها با بعضی اختلالات روبرو هستیم که طبیعی است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: