کد خبر: ۸۹۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۰۳
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در اطلاعیه‌ای مدعی شد: آخرین تلاش‌ها برای امنیت کامل در کشور نیز نتیجه داده و ولایت پنجشیر تحت کنترل کامل طالبان قرار گرفته است. در همین حال احمد مسعود، در توییتی نوشت: طالبان آنقدر قوی نیستند که با ما رقابت کنند اما ارتش پاکستان با آنها همکاری می‌کند. پاکستان را تحریم کنید.

ادعای طالبان: پنجشیر به طور کامل به کنترل ما درآمد / احمد مسعود: طالبان آنقدر قوی نیستند که با بجنگند؛ ارتش پاکستان با آنها همکاری می‌کندسخنگوی طالبان مدعی شد ولایت پنجشیر به طور کامل تحت کنترل این گروه قرار گرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در اطلاعیه‌ای مدعی شد: آخرین تلاش‌ها برای امنیت کامل در کشور نیز نتیجه داده و ولایت پنجشیر تحت کنترل کامل طالبان قرار گرفته است.

او گفته است که برخی از رهبران جبهه پنجشیر شکست خورده و مابقی از منطقه متواری شدند.

او همچنین به مردم ولایت پنجشیر اطمینان داده که علیه آنها تبعیضی صورت نخواهد گرفت.

تاکنون منابع جبهه پنجشیر در این باره اظهارنظری نکرده اند.

دیشب منابع خبری از کشته شدن فهیم دشتی سخنگوی جبهه مقاومت پنجشیر خبر دادند. این منابع گفتند که امرالله صالح هم به تاجیکستان رفته و احمد مسعود نیز در جایی امن در پنجشیر باقی مانده است.

در همین حال احمد مسعود، رهبر مقاومت پنجشیر در توییتی نوشت که : طالبان با ما نمی‌جنگند اما ارتش و استخبارات پاکستان آنها را رهبری می‌کنند.

او نوشت: طالبان آنقدر قوی نیستند که با ما رقابت کنند اما ارتش پاکستان با آنها همکاری می‌کند. پاکستان را تحریم کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: