کد خبر: ۸۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۴۴
صحبت‌های سرمربی تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران، مورد توجه رسانه‌های سوریه‌ای قرار گرفته است.

ادووکات: حق ایران، برد مقابل سوریه نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: صحبتهای سرمربی تیم ملی عراق در آستانه بازی با ایران، مورد توجه رسانه‌های سوریه‌ای قرار گرفته است.

تیم ملی در شرایطی موفق به پیروزی مقابل سوریه شد که شاگردان اسکوچیچ فقط در فاز گرفتن نتیجه، عملکرد موفقی داشتند و نمایششان در ورزشگاه آزادی چندان دلچسب نبود که این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

دیک ادووکات که تیمش دو روز دیگر به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت در مصاحبه با خبرگزاری رویترز درباره بازی شاگردان اسکوچیچ مقابل سوریه صحبت کرده که بخشی از اظهارات او در صفحه توئیتری شبكة الكرة السورية بازتاب داشته است.

سرمربی عراق با نظر سرمربی سوریه که نتیجه بازی تیمش مقابل ایران را غیرمنصفانه دانسته، موافق بوده و گفته که از دید او سوریه تیم برتر بازی با ایران بوده و حقش، شکست در این بازی نبوده است.

ادووکات که در اولین بازی رسمی‌اش با عراق موفق شد از کره در سئول یک امتیاز بگیرد، حالا به دنبال گرفتن سه امتیاز بازی با ایران است تا انتقام تیم سرکو کاتانچ را از دراگان اسکوچیچ بگیرد هر چند که تیم ملی هم به دنبال سه امتیاز این بازی است تا به صدرنشینی‌اش در گروه اول ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: