کد خبر: ۸۹۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۸
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: صبر مردم در حال لبریز شدن است، نیاز است یا فیلم گاندو متوقف یا به محاکمه روحانی رسیدگی شود.

یا پخش گاندو را متوقف کنید یا محاکمه روحانی آغاز شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز ۱۴ شهریور مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس مجلس گفت: نیاز است به صدا  و سیما دستور داده شود که یا فیلم گاندو را متوقف یا محاکمه روحانی را شروع کنند؛ صبر مردم در حال لبرز شدن است، رئیس قوه قضائیه پرونده‌های بزرگی را در کشور بررسی و شجاعانه به اتمام رساندند، نیاز است پرونده تخلفاتی که در همین مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ مورد بررسی قرار گرفته و به قوه قضائیه ارسال شده بررسی شود.

وی ادامه داد: یا فیلم گاندو دروغ است یا راست، چنانچه دروغ است می‌طلبد از پخش آن جلوگیری شود و اگر واقعیت دارد محاکمه روحانی باید شروع شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: