کد خبر: ۸۹۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۱
علیرضا جهانبخش این روزها در فرم ایده آلی قرار داد و در رقابت های ملی و باشگاهی می‌درخشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بعد از ناکامی علیرضا جهانبخش در تیم برایتون انگلیس و لیگ جزیره این بازیکن با قراردادی به ارزش بیش از یک میلیون یورو راهی فوتبال هلند شد تا لباس فاینورد روتردام را بر تن کند.

جهانبخش در بازیگشت به لیگ هلند و فوتبال این کشور با توجه عملکرد خیرکننده خود نشان داد چقد توانایی بالای دارد و ناکامی او در برایتون تنها بخاطر کج سلیقگی مربیان این تیم در استفاده از گران ترین خرید تاریخ این تیم بوده است.

علیرضا جهانبخش

جهانبخش تاکنون در هفت بازی برای فاینورد به میدان رفته است و در مجموع روی 5 گل این تیم تاثیر گذار بوده است. وی تا کنون 3 بار با لباس این تیم موفق به گلزنی شده و 2 پاس گل نیز داده تا بدین صورت نوید بخش روزهای درخشان در آینده از طرف این وینگر ایرانی فاینورد باشیم.

موفقیت جهانبخش تنها محدود به فوتبال باشگاهی نیست او که با حضور در فاینورد گویا جانی دوباره گرفته است درخشش خود را در تیم ملی ایران نیز به نمایش گذاشت و در بازی که برای تیم ملی از حساسیت بالایی برخورد دار بود و بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود موفق شد گل برتری ایران را با ضربه تماشایی به ثمر برساند تا تیم ملی 3 امتیاز حساس این دیدار خانگی را از آن خود کند.

ویدیو: گل اول ایران برابر سوریه توسط علیرضا جهانبخش

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: