کد خبر: ۸۹۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۳
عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم گفت: مهار کرونا تنها با واکسیناسیون 80 درصد مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر خواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم: کنترل کرونا تنها با واکسیناسیون 80 درصدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر استبه گزارش خبرداغ ، سیامک مره‌صدق عضو بهداشت مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: با روند فعلی در بحث واکسیناسیون در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جانباختن مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

وی افزود: البته کاهش این آمار به معنای کنترل این بیماری نیست، چرا که کنترل و مهار کرونا تنها در سایه واکسیناسیون 80 درصد هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم میسر خواهد بود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که ما پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم و در تجمعات حضور داشته باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت نکنیم، بیماری کرونا مهار نخواهد شد. 

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تا وقتی که دولت قرنطینه اعلام می‌کند و ما در جاده‌ها به چک و چانه زدن با پلیس مشغولیم و به جریمه راهنمایی و رانندگی برای نادیده گرفتن منع تردد به عنوان بخشی از سفر نگاه می‌کنیم وضع بهبود چندانی نخواهد یافت. 

وی افزود: فقط با واکسیناسیون اکثریت هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما خواهیم توانست بیماری کرونا را مهار و کنترل کنیم. 

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: