کد خبر: ۸۹۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

فروشنده شوکر و گاز اشک‌آور دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش تجهیزات نظامی غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ تاجیک در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی در فضای مجازی ماموران این پلیس به صفحه ای برخورد کردند که کاربر آن به فروش تجهیزات نظامی غیر مجاز مانند دستبند،اسپری گاز اشک آور ،شوکر و .. می پرداخت که با انجام پایش های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه وی در حوالی مشیریه شناسایی و نتیجه بررسی های انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران به دستگیری متهم در مخفیگاهش اشاره و تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم ۴۰ عدد دستبند،گاز اشک آور و شوکر کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم این پلیس ضمن اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: