کد خبر: ۸۹۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت زدایی از استان سیستان و بلوچستان با بیش از ۶۰ درصد جمعیت محروم، نیازمند ‎عزم ملی و ‎حرکت جهادی است.

درخواست ویژه یک نماینده از رئیس‌جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محرومیت زدایی از استان سیستان و بلوچستان با بیش از ۶۰ درصد جمعیت محروم، نیازمند ‎عزم ملی و ‎حرکت جهادی است.

اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در توئیتی، نوشت:« طی ۱۰ سال گذشته محرومیت در کشور به میزان بی‌سابقه‌ ای افزایش یافته است؛ استان سیستان و بلوچستان با بیش از ۶۰ درصد جمعیت محروم، برای ‎محرومیت زدایی نیازمند ‎عزم ملی و ‎حرکت جهادی است. از رئیس‌جمهور محترم مطالبه می کنیم در سفر آتی خود دردهای سیستان و بلوچستان را از نزدیک لمس کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: