کد خبر: ۸۹۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
دفتر تهران جنبش أمل لبنان بیانیه‌ای را به مناسبت چهل و سومین سالگرد ربودن امام موسی صدر صادر کرد.

بیانیه دفتر تهران جنبش امل در خصوص چهل‌وسومین سالگرد ربودن امام موسی صدردفتر تهران جنبش أمل لبنان بیانیه‌ای را به مناسبت چهل و سومین سالگرد ربودن امام موسی صدر صادر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن بیانیه به شرح زیر است: 

چهل‌وسه سال پیش در نُه شهویرماه و درست اندکی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان، در خاک لیبی ربوده شد. معمر قذافی عامل این جنایت بود؛ جنایتی که برخی آن را «جنایت قرن» خوانده‌اند. به‌رغم گذشت چهل‌واندی سال از این ماجرا همچنان چشم‌انتظار آمدن امام موسی صدر هستیم. او پایه‌گذار مقاومت است و شاید جرمش هم همین بود. به هر روی، تلاش‌های صورت گرفته برای نجات او و دو همراهش تا کنون بی‌ثمر مانده است و باید برای بازگرداندن آن‌ها طرحی نو درافکند. جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان بوده است و امروز نیز ما چشم به حمایت آن داریم تا این فراق پایان یابد و امام صدر به میان فرزندانش بازگردد. إن شاءالله.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: