کد خبر: ۸۹۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۴
به همت نیروی دریایی سپاه صورت گرفت؛
مسئول بهداری جنوب نیروی دریایی سپاه گفت: تیم‌های درمانی نیروی دریایی سپاه همچنین برای کمک به واکسیناسیون در جزایر و شهرستان‌ها در کنار همکاران دانشگاه علوم پزشکی در برخی استان ها فعال هستند.

راه‌اندازی ۶ کلینیک حاد تنفسیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ناوسالار یکم پاسدار حسین جعفری مسئول بهداری جنوب نیروی دریایی سپاه طی گفتگویی اظهار کرد : ۶ کلینیک حاد تنفسی در شیراز، بوشهر، چالوس، بندرعباس، چاه مبارک و بندرلنگه راه اندازی شده است.

ناوسالار یکم جعفری با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۵۰۰ بیمار به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند ادامه داد: در این کلینیک‌ها درمان‌های سرپایی، خدمات تزریق سرم رمدسیویر و بستری زیر ۶ ساعت انجام می‌شود.

وی با توجه به اینکه در شهرستان بندرلنگه نیز در هفته گذشته یک واحد بیمارستان صحرایی با ۴۲ تخت بستری راه اندازی شده است ادامه داد: برای کمک به کادر درمان از هفته گذشته ۴۰ تخت بستری، ۱۰ تخت ICU و ۹۰ درصد از ظرفیت بخش سی تی اسکن بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

ناوسالار یکم جعفری افزود: در بندرعباس علاوه بر بیمارستان صاحب الزمان(عج)، یک واحد بیمارستان صحرایی نیز با ۵۰ تخت بستری در کنار بیمارستان شهید محمدی(ره) راه اندازی شده که روزانه بیش از ۶۰۰ نفر مراجعه کننده دارد .

ناوسالار یکم جعفری افزود: تیم‌های درمانی نیروی دریایی سپاه همچنین برای کمک به واکسیناسیون در جزایر و شهرستان‌ها در کنار همکاران دانشگاه علوم پزشکی در برخی استان ها فعال هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: