کد خبر: ۸۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۲
دستیار وزیر امور خارجه در پیام توییتری نوشت: واردات فوق العاده ۲/۲ ملیون دوز پنجشنبه، با کمک وزارت بهداشت، در تلاشیم ۳ میلیون دوز تا پایان هفته آینده از کوواکس وارد شود.

روایت دستیار وزیر خارجه از تلاش برای ورود ۳ میلیون دوز واکسنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رضا زبیب در این پیام تاکید کرد: امیدواریم بسته دیگر کوواکس( یک میلیون دوز استرازنکا) هم همزمان یا کمی دیرتر وارد شود. تاخیر بدلیل جنایت تحریم بود

وی در توییت دیگری افزود: ‌ادعای مغرضانه در مورد واکسن ووهان، دروغی بزرگ و کثیف است. سینوفارم تا امروز فقط یک واکسن کووید و یک قیمت دارد.

اینکه یک‌ بِرَند واکسن کجا تولید شود، موضوعیت ندارد، چنانکه استرازنکا هم از ۳ کشور وارد شد. تا امروز واردات از پکن بوده اما مثل همیشه، از هر جا وزارت بهداشت تایید کند، وارد می شود.

وی در جواب یک کامنت به توییت خود نوشت: ‌‎‎‎جنایت تحریم قطعا موجب تاخیر در دریافت واکسن بوده است. اگر عوامل دیگری هم دخیل بوده باشند، منافاتی با این موضوع ندارد. چهار ماه تاخیر در صدور مجوز اوفک برای برداشت از منابع بانک مرکزی در کره جنوبی اگر جنایت - تحریم نیست، پس چیست؟

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: