کد خبر: ۸۹۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۶
قاضی‌زاده در دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:
نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئله گردشگری در ایران مسئله تبلیغات است ما به کسی نیاز داریم که تبلیغ را بشناسد، نمایش را بشناسد و بتواند با جهان سخن بگوید. باید با همه مذاهب همه اقوام گویش‌ها و زبان‌های سخن بگوید و این پیام را به آنها منتقل کند،ما دقیقا یک آدم رسانه‌ای برای وزارت گردشگری می‌خواهیم.

امروز مسئله گردشگری در ایران مسئله تبلیغات است/ یک آدم رسانه‌ای برای وزارت گردشگری می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر حسین قاضی‌زاده در دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای مهندس ضرغامی به تعاریف بنده نیازی ندارد بنده از باب ادای احترام در این جلسه و در این محفل کلمات کوتاهی را در موضوع مورد بحث یعنی وزارتخانه گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی صحبت می‌کنم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۲۰۰ نفر از همکاران ما برای موافقیت با ایشان ثبت‌نام کردند و این نشان از شناخت به حد کافی در مورد آقای مهندس ضرغامی در جلسه است. من حقیقتاً چون یک مسئله‌ای مطرح می‌شود مبنی بر این‌که یک چهره با سابقه کار فرهنگی و رسانه‌ای چرا برای وزارتخانه اقتصادی معرفی شده است، به نظر من ضمن اینکه با این گزاره موافقم پاسخی مسئله این است اساساً چه کسی گفته است که فرهنگ محصول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است نه وزارت گردشگری؟ وزارت گردشگری می‌تواند آثار تمدنی بزرگتری داشته باشد یا وزارت فرهنگ ؟

وی ادامه داد: ما سومین کشوری هستیم که در یونسکو مراکز مختلف‌مان ثبت جهانی شده است اما چقدر توانستیم آن را به دنیا نشان بدهیم؟ ما را می‌خواهند منزوی کنند و دیده نشویم ابزار دیده شدن ما چیست؟ اینکه مردم جهان به این سرزمین بیاید و ظرفیت‌های بزرگ فکری و فرهنگی این جامعه را ببیند چیست؟ اما این ظرفیت صفر است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسئله گردشگری در ایران مسئله تبلیغات است ما به کسی نیاز داریم که تبلیغ را بشناسد، نمایش را بشناسد و بتواند با جهان سخن بگوید بتواند ،باید همه مذاهب همه اقوام گویش‌ها و زبان‌های سخن بگوید و این پیام آنها منتقل کند،ما دقیقا یک آدم رسانه‌ای برای وزارت گردشگری می‌خواهیم.

وی افزود: ما را تحریم کردند اجازه فروش نفت را نمی‌دهند و سخت کردند حال مسیر گشایش از کجاست؟ از گردشگری؛ پس ما یک آدم استراتژیک برای این کار می‌خواهیم کسب که مفهوم امنیت را بشناسند، روابط بین‌الملل را بشناسند .

قاضی زاده هاشمی بیان کرد:سابقه دراز مدت آقای مهندس ضرغامی در رشته‌های مختلف نظام وجود دارد که خوشبختانه یا بدبختانه ما با صدا و سیما اش آشنا هستیم و با بقیه آشنا نیستیم و همین امر این ظرفیت را در ایشان ایجاد کرده است که چهره چند وجهی باشد.

وی ادامه داد: وزیر وزارت گردشگری باید هم موضوع دفاع را بشناسد هم مسائل استراتژیک بداند، هم رسانه را باید بشناسد هم اهل تعاملات اجتماعی باشد و در وزارتخانه های مختلف با وزرای دیگر ارتباط باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت گردشگری باید فرهنگ و تمدن ساز باشد در این دهه اخیر بزرگترین حوزه که ما می‌توانیم به جهان ارائه کنیم تمدن دینی و مذهبی ماست این یعنی فرهنگ باید استقبال کنیم در گذشته برای وزارت میراث گردشگری فقط صرفا افراد تک بعدی در این حوزه گذاشته می شدند و صرفاً آدم‌های سیاسی و حیاط خلوت سیاسی بود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: