کد خبر: ۸۹۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۹
نماینده ساری در مجلس گفت: استان مازندران در تمام کابینه‌ها جایگاه داشت اما در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده است که این مطالبه جدی مردم مازندران است.

در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی بابایی کارنامی در صحن علنی مجلس در اخطار قانون اساسی، ‌اظهار کرد: اخطار من درباره بند ۹ اصل ۳ است؛ استان مازندران در تمام کابینه‌ها جایگاه داشت اما در این کابینه هیچ جایگاهی برای مردم استان مازندران در نظر گرفته نشده است که این مطالبه جدی مردم مازندران است.

وی به بند ۳ و ۴ قانون اساسی نیز اشاره کرد و افزود: شیوه بررسی صلاحیت‌ها باید طبق اسناد بالادستی باشد. متأسفانه واقعیت‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و به اسناد بالادستی نگاه نمی‌شود. ما در مجلس سوگند یاد کردیم بنابراین توقع داریم که همکاران عزیز این موضوع را رعایت کنند. 

بابایی کارنامی بیان کرد: واقعیت‌های روزگار باید گفته شود. باید از انسان‌های فرهیخته و اساتید کمک گرفته شود. این موضوعات مخالفت نیست بلکه واقعیت‌های آیین نامه است.

علی نیکزاد نیز در پاسخ به بابایی کارنامی گفت: نمایندگان یا باید تذکر آیین‌نامه‌ای به هیأت رئیسه بدهند یا اخطار قانون اساسی؛ دوستان لطفا رعایت کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: