کد خبر: ۸۹۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
کارشناس سازمان هواشناسی وزش باد شدید موقتی و ادامه بارش‌های رگباری را، دو پدیده غالب هواشناسی طی امروز و روزهای آینده در اکثر نقاط کشور عنوان کرد.

وضعیت آب و هوا، امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ادامه رگبار و باد شدید موقتی در اکثر نقاط کشورکارشناس سازمان هواشناسی وزش باد شدید موقتی و ادامه بارش‌های رگباری را، دو پدیده غالب هواشناسی طی امروز و روزهای آینده در اکثر نقاط کشور عنوان کرد.

«کبری رفیعی» درباره وضعیت جوی کشور، افزود: امروز در جنوب قم، تهران و سمنان و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی کشور احتمال خیزش گرد و خاک به علت افزایش سرعت باد وجود دارد.

وی ادامه‌داد: امروز در مناطقی از استان‌های مازندران، آذربایجان غربی، سمنان، تهران، جنوب کشور از جمله کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، در ساعت عصر و اوایل شب همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، در دو روز آینده خیزش گرد و خاک به علت افزایش سرعت باد در جنوب‌ غرب کشور دور از انتظار نیست. هم‌چنین روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه بخش‌هایی از گیلان، اردبیل، مازندران هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده و وزش باد موقتی شدید را خواهند داشت.

وی اضافه‌کرد: آسمان تهران امروز صاف تا نیمه‌ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای هوای پایتخت نسبت به روز گذشته یک درجه خنک تر است و به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: