کد خبر: ۸۹۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
تعداد بازدید: ۳۲۹
راستی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:‌
نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنهایی که می‌گویند جوان بودن آقای باغگلی مشکل ایجاد می‌کند باید بگویم پیامبر در زمان مبعوث شدن ۴۰ سال داشتند. حضرت آقا وقتی برای ریاست جمهوری انتخاب شدند ۴۲ سال داشتند و تجربه قبلی هم نداشتند. فرماندهان جنگ هیچ‌گونه تجربه‌ای نداشتند. فرماندهان جبهه مقاومت امروز جوان هستند.

پیامبر در زمان مبعوث شدن ۴۰ سال داشتند/ از زمان مطرح شدن نام باغگلی، شبکه‌های معاند شروع به تبلیغات کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جعفر راستی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) گفت: حضرت آقا فرمودند جابجایی قدرت با اراده های تازه و ابتکارات نو برای مردم و جوانان امید آفرین است. این جابجایی صاحبان فکر و اندیشه فرصتی است که با دقت خطاهای دوران گذشته را پیدا کنند. شاکرم خداوند را که بعد چند دهه فرصت داد مردم رئیس جمهور انقلابی انتخاب کنند و در هیچ دوره ای فرزندان راستین انقلاب در بطن دولت نبودند. امتیازات کابینه آیت الله رئیسی جوان بودن، انقلابی بودن و آشنایی به مسائل کشور است. آنهایی که می‌گویند جوان بودن آقای باغگلی مشکل ایجاد می‌کند باید بگویم پیامبر در زمان مبعوث شدن ۴۰ سال داشتند. حضرت آقا وقتی برای ریاست جمهوری انتخاب شدند ۴۲ سال داشتند و تجربه قبلی هم نداشتند. فرماندهان جنگ هیچ‌گونه تجربه‌ای نداشتند. فرماندهان جبهه مقاومت امروز جوان هستند.

وی ادامه داد: ما به کجا می‌رویم؟ این اشکالات گل به خودی است. وقتی شهید رجایی وزیر آموزش و پرورش شد ۴۵ ساله بود. یکسال وزارت شهید رجایی مساوی با سایر دوره ها است. شهید رجایی و دوستانی که نقش آفرینی کردند اخلاص داشتند. حاج قاسم گفت خداوند به اخلاص برکت می‌دهد. از زمان مطرح شدن نام آقای باغگلی شبکه‌های معاند شروع به تبلیغات کردند. امام فرمودند هر وقت در میدان جنگ گم شدید به تیرهای دشمن نگاه کنید. آن آقایانی که امروز از بدنه آموزش پرورش ایراد می گیرند ۱۲ دوره کجا بودند. اینها همه امتحانشان را پس داده اند. یک بار هم اجازه بدهید فرزندان راستین انقلاب بیایند و آموزش و پرورش را سامان بدهند. این دوستانی که الان اعتراض می کنند کدام یک علیه سند ننگین ۲۰۳۰ صحبت کردند. این ها ۱۲ سال هر چه بلد بودند انجام دادند و ما الان به فکر نو و جوان نیاز داریم.

نماینده شبستر گفت: دوستان آموزش و پرورش بدانند آقای باغگلی می‌تواند در این وزارت خانه تحول ایجاد کند. به نمایندگان هم می‌گویم ما علاوه بر همراهی با آیت‌الله رئیسی باید با وزرا هم همراهی کنیم. یقین بدانید حتما فهمیدیم دولت آقای رئیسی از محور خدمت‌گذاری خارج شده همان روز منی که در خدمت شما از جناب باغگلی دفاع می‌کنم، اولین نفری خواهم بود که علیه دولت صحبت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: