کد خبر: ۸۹۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۳
محمودزاده در اخطار قانون اساسی:
نماینده مهاباد در مجلس گفت: من گفتم فقر و بیکاری و تورم و کودکان کار و قبرخوابی حاصل تصمیمات غلط دولت‌های گذشته است؛ البته آقای میرتاج‌الدینی شاید از این جهت ناراحت شده‌اند که خودشان سال‌ها معاون دولت‌های نهم و دهم بوده است.

حق ندارید صحبت‌های بنده را سیاه‌نمایی معرفی کنید/ نباید حقوق کسی که خلاف عقاید ما صحبت کرد را نادیده بگیریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جلال محمودزاده نماینده مهاباد در جلسه صحن علنی امروز ۳۰ مرداد طی اخطار قانون اساسی و در واکنش به صحبت های محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز که اظهارات او را «سیاه‌نمایی» دانسته بود، گفت: اولا سیاه‌نمایی نیست و همه مردم وضعیت جامعه را می‌دانند. ما نماینده هستیم و نمایندگان در بیان مخالفت و موافقت آزاد هستند.

وی ادامه داد: شما می‌توانید نظر خودتان را بیان کنید و حق ندارید صحبت‌های بنده را سیاه‌نمایی معرفی کنید.

محمودزاده همچنین خاطرنشان کرد: من گفتم فقر و بیکاری و تورم و کودکان کار و قبرخوابی حاصل تصمیمات غلط دولت‌های گذشته است؛ البته ایشان شاید از این جهت ناراحت شده‌اند که خودشان سال‌ها معاون دولت‌های نهم و دهم بوده است.

وی افزود: از طرفی نمایندگان مجلس در اظهارنظر خود آزاد هستند اگر کسی خلاف عقاید ما صحبت کرد، نباید حقوق او را نادیده بگیریم و صحبت‌های او را تفسیر کنیم، من مشکلات فراروی آقای رئیسی و ایرادات کابینه را بیان کردم این در حالی است که من به عنوان موافق تعدادی از وزرا هم ثبت‌نام کرده‌ام.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: