کد خبر: ۸۹۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۸۸
احمدی در تذکر شفاهی:
نماینده مردم رشت تاکید کرد: نماینده کشور بدانند زمان آزمون و خطا گذشته است و باید به فکر حل مشکلات باشند.

مدیران آینده کشور بدانند زمان آزمون و خطا گذشته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: دولت انقلابی و حزب اللهی با مجلس انقلابی امیدی در مردم عزیز ما ایجاد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولانی که در آینده مدیریت کشور را برعهده می‌گیرند، باید توجه داشته باشند دیگر زمان آزمون و خطا گذشته است کسانی را برای مدیریت کلان کشور و کسانی را برای مدیران میانی و استانی انتخاب کنید که با در نظر گرفتن خداوند و اهل‌بیت آینده مدیریت کشور را برعهده بگیرد.

وی تاکید کرد: مدیران اولاً اینکه انقلابی باشند، دوماً دلسوز باشند، سوماً جهادی باشند، چهارماً باید دارای سوابق باشند تا علاوه بر شعارهایی که داده شد، مردم ما ببینند که بیشتر تلاش می‌کنند.

احمدی ادامه داد: جناب آقای قالیباف عزیز بسیار از شما ممنون و متشکرم که دیروز بازدیدی از بیمارستان استان‌ گیلان داشتید، بسیار وضعیت بدی داشتند در استان گیلان در ارتباط با اکسیژن مشکل داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: