کد خبر: ۸۹۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه خبر از بهبود شرایط خود برای بازگشت به مستطیل سبز داد.

امیدواری مهاجم خطرناک تیم ملی فوتبال سوریه برای بازی با ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، «عمر السوما» مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه در جریان دیدار الاهلی عربستان با الحزم دچار آسیب دیدگی شد تا نتواند تا پایان مسابقه در زمین حاضر باشد.

السوما در نقل قولی که از وی در نشریه «المیدان الریاضی عربستان» منتشر شد با بیان شرایط خود اظهار داشته است: خوشبختانه مشکل جدی ندارم و در یک کلینیک تخصصی در جده، درمان را آغاز کرده ام. خیلی زود باز می‌گردم و مشکلی نیست.

این بازیکن در فهرست بازیکنان تیم ملی سوریه که امروز اعلام شده قرار دارد و به نظر می رسد برای دیدار با تیم ملی ایران مشکلی نداشته باشد.

مهاجم تیم ملی سوریه که سابقه گلزنی به تیم‌های فوتبال باشگاهی و ملی ایران را در کارنامه خود دارد باید آماده دیدار نخست با شاگردان دراگان اسکوچیچ در مرحله انتخابی نهایی جام جهانی قطر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: