کد خبر: ۸۹۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۳۰۸
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب طی حکمی یکی از فرزندان ولایی و اهل سنت را به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش منصوب کردند، از دولت آقای رئیسی انتظار داشتیم به ظرفیت جوانان انقلابی اهل سنت توجه شود.

از نحوه تامین واکسن خیلی گذرا عبور کردید/ انتظار داشتیم به ظرفیت جوانان انقلابی اهل سنت توجه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، معین‌الدین سعیدی در مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت گفت: گرامی باد یاد آنهایی که رفتند تا اسلام و ایران بماند. حضرت آیت‌الله رئیسی رای دشمن شکن مردم به شما رای به ارزش‌های ناب انقلاب بود. در برنامه شما، در کنار ویژگی‌های ممتاز نقدهای جدی وارد است شما از موارد بسیار فوق استراتژیک یعنی روش‌های کنترل تورم، کاهش ضریب جینی، محیط زیست و مهمتر از همه نحوه تامین واکسن خیلی گذرا عبور کردید.  

وی ادامه داد: انصافا در کنار برخی وزرای کارآمد و متناسب با بیانیه گام دوم انتقادهای جدی وارد است. آنچه تاسف بار است عدم استفاده از ظرفیت بی‌بدیل زنان است، نمی‌شود شعار شایسته سالاری داد اما ظرفیت زنان را نادیده گرفت. رهبر معظم انقلاب طی حکمی یکی از فرزندان ولایی و اهل سنت را به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش منصوب کردند،  از دولت آقای رئیسی انتظار داشتیم به ظرفیت جوانان انقلابی اهل سنت توجه شود.

وی افزود: در موضوع کرونا به تعبیر حضرت آقا اولویت اصلی کشور است و برخی اظهارات مسئولین وزارت بهداشت نمک بر زخم بی پایان مردم است.  در تولید واکسن به وعده‌ها عمل نشد؛ به برادرمان ‌آقای مخبر هم عرض کردم اگر مشکلی هست و کارشکنی وجود دارد صادقانه به مردم بگویید.

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با این ساختار نظام فاسد بانک‌ها چه می‌کنید؟ فساد از هیچ دولتی پذیرفته نیست و به طریق اولی در دولت شما هم پذیرفته نیست.

وی افزود: وزرای محترم، امان از آقازادگان، بترسید از آقازادگان و به مولایمان اقتدار کنید که آقازادگانشان فعالیت اقتصادی ندارند.  

وی ادامه داد: این حجم از محافظ چرا؟ از چه چیزی حفاظت می‌کنید؟ مثل رئیس‌جمهوری نباشید که دوسال از ولنجک خارج نشد. من در مالزی دیدم شخص اول مملکت بدون محافظ در میان مردم حاضر می‌شد.  

سعیدی گفت: در مقابل بدعهدی دوستان ما، روسیه و چین در تامین واکسن کرونا چه می‌کنید؟ حضرت روح الله فرمود چین و شوروی مانند آمریکا از خون ملت ایران تغذیه می‌کنند. در برابر اقدام سفیر روسیه رئیس مجلس واکنش نشان دادند شما هم باید واکنش نشان دهید. طبل رسوایی غرب در افغانستان بر زمین افتاد اما از دامن غرب به دامن شرق پناه بردن مثل پناه بردن از عقرب به مار است.  

وی ادامه داد: آقای رئیسی دولت شما دولت محرومین است و زیباترین تعریف را مولای متقیان فرمودند که عدالت یعنی هرچیزی را در جای خودش قرار دادن. اگر در مناطقی از کشور بیمارستان تامین اجتماعی داشته باشیم اما بیمار کنارکی ۸۰۰ کیلومتر باید برای رسیدن به اولین بیمارستان تامین اجتماعی برود.  

وی افزود: دیدن صف‌های طویل دختران سرزمین من برای آوردن آب، هر وجدان بیداری را آزار می‌دهد. رویا را از مردم سرزمین من گرفتند. از هر ۱۰ نفر دختر و پسر استان من بپرسید آرزوی شما چیست، ۹ نفر به شما جواب نخواهند داد. این بار مردمان نقاط محروم دولت انقلابی را انتخاب کردند که انشاالله این امید را ناامید نکنید. مام میهن همواره از جانب اجنبی مورد تهاجم قرار گرفته است و تنها یک نقطه از کشور مقابل اجنبی مقابله کرده که سیستان و بلوچستان بوده؛ این مرزنشینان را دریابید. از شما انتظار داشتیم از ظرفیت نیکزادها، قاضی‌زاده هاشمی‌ها، طیب‌نیا‌ها، محمدها و بذرپاش‌ها استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: