کد خبر: ۸۹۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۹
یک نماینده مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت گفت: سوابق ایثارگری و رزمندگی وزرای پیشنهادی مدنظر قرار نگرفته است و ما نمی‌دانیم که این سوابق را دارند یا خیر.

سوابق ایثارگری وزرای پیشنهادی مدنظر قرار نگرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام  حسن نوروزی در مخالفت با برنامه پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور گفت: چند انتقاد به برنامه پیشنهادی ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور دارم که امیدوارم در پاسخ‌های ایشان بشنوم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در انتخاب وزرا من ندیدم سابقه ایثارگری و رزم‌آوری این عزیزان مدنظر قرار گرفته باشد، البته چند نفری مثل وزیر دفاع و کشور را قبول دارم که سابقه ایثارگری دارند اما به هر حال سابقه ایثارگری عزیزان دیگر و اینکه چقدر حضور در جبهه داشتند و آیا بحث جانبازی این‌ها و آزادگی این‌ها مطرح شده است یا خیر، مهم است.

وی ادامه داد: بحث فسادستیزی کاملا مشخص نیست، در رابطه با مبارزه با فساد باید گفت سامانه شفافیت و ثبت اموال مسئولان وجود دارد، ساخت مسکن را به چه میزانی در سال رساندند؟ کاهش تورم به چه میزان در سال است؟ اصلاح نظام پولی و بانکی که آقای دکتر بحرینی فرمودند چقدر است؟ آیا ما بناست بانک اسلامی داشته باشیم یا خیر؟  آیا قرار است بانک بدون ربا داشته باشیم یا خیر؟ آیا این وضعیت بانکی ادامه پیدا می‌کند؟

این نماینده مجلس افزود: نظارت بر بازار ما چگونه خواهد بود؟ آیا ما ایران‌خودرو و سایپا را به صاحبان اصلی آن که بخش خصوصی باشد باز خواهیم گرداند؟ دولت در ایران‌خودرو ۶ درصد سهیم است اما رئیسش را دولت تعیین می‌کند، امروز ایران‌خودرو ۳۵ هزار میلیارد بدهی دارد که اگر به صاحبانش بازگردانیم ظرف یکسال حل خواهد شد اگر نشد کل سهام آن هدیه به حرم امام رضا علیه‌السلام باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: