کد خبر: ۸۹۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس مجلس گفت: طبق ماده ۲۰۴ آئین نامه داخلی مجلس،‌ رئیس جمهور ۱۵۰ دقیقه وقت دارند که یک ساعت را در صحبت اولیه استفاده کردند.

رئیس‌جمهور یک ساعت از زمان ۱۵۰ دقیقه‌ای خود را استفاده کردند/ ۱۰ نماینده، ۵ موافق و ۵ مخالف سخنان رئیس جمهور را خواهیم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدباقر قالیباف در پایان نخستین بخش از سخنان سیدابراهیم رئیسی گفت: لازم است به مردم عزیز هم عرض کنم که در بخش کلیات برنامه و معرفی وزیران، طبق ماده ۲۰۴ آئین نامه داخلی مجلس،‌ رئیس جمهور ۱۵۰ دقیقه وقت دارند که یک ساعت را در صحبت اولیه استفاده کردند که طبق آئین نامه در دو نوبت اجازه صحبت دارند که مجموعا ۲ ساعت و نیم است و بعد ۱۰ نماینده، ۵ موافق و ۵ مخالف سخنان رئیس جمهور را خواهیم داشت که بعد رئیس جمهور در پاسخ به سوالات مخالفین مباحثی را مطرح خواهند کرد و اگر تشخیص دهند فرد دیگری پاسخ دهند آن فرد پاسخ خواهد داد که پس از این بخش وارد شور می شویم تا تک تک وزرا به بیان مباحث خود بپردازند. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: