کد خبر: ۸۹۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
یحیی گل محمدی در واکنش به یکسری از شایعات اعلام کرد که هیچ بازیکنی را تحت فشار قرار داده تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

گل‌محمدی نمی‌خواهد با بازیکنان طرف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: یحیی گل محمدی در واکنش به یکسری از شایعات اعلام کرد که هیچ بازیکنی را تحت فشار قرار داده تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

از صبح امروز شایعه شد که یحیی گل محمدی چند بازیکن را تحت فشار قرار داده تا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند و از طرفی منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند که اگر بازیکنان تمدیدی تا آخر هفته به باشگاه نروند و قراردادشان را تمدید نکنند، پرسپولیس با بازیکنان جدیدی به جای آنها وارد مذاکره خواهد شد.

این مسائل باعث شد تا یحیی بالاخره سکوت خود را بشکند و در حمایت از بازیکنان بگوید آنها را تحت فشار قرار نگذاشته است. البته در مورد تمدیدی های پرسپولیس شنیدیم گل محمدی حداقل یکی از آنها را نمی خواهد اما منتظر مشخص شدن تکلیف سایر بازیکنان است تا تصمیمات نهایی را برای تیمش اتحاد کند. او دوست دارد بازیکنان جدید و البته تمدیدی ها هر چه سریعتر در تمرینات آماده سازی پرسپولیس حاضر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: