کد خبر: ۸۹۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۷۳
استاندار ایلام با اشاره به محدودیت‌های جدید کرونایی از ممنوعیت ورود و خروج از استان در تعطیلات پیش‌رو خبر داد و گفت: مرز مهران نیز بسته شده و تردد در آن فقط در شرایط خاص ممکن است.

استاندار ایلام: مرز مهران بسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: محمد نوذری ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها بدن اغماض و با شدت به اجرا در می‌آید و برای دقت در اجرا اعضای ستاد کرونا استان و شهرستان‌ها در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

استاندار ایلام گفت: هیچ کدام از اعضای ستاد کرونا، فرمانداران، بخشداران و نیروهای امدادی حق خروج از حوزه استحفاظی خود را ندارند و به صورت 100 درصدی برای اجرای تعطیلات ابلاغی آماده باشند.

وی وضعیت استان از نظر آلودگی به ویروس کرونا را غیرقابل تصور دانست و افزود: وضعیت استان بسیار نگران کننده است و ظرفیت درمانی ما در حال پر شدن است، دلتا بسیار مرگبار و قدرت سرایتش به مراتب بیشتر است مسئولان در آمادگی و مردم نیز مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشند.

استاندار ایلام با اعلام تعطیلی تمامی مراکز اداری، بانک‌ها و مغازه‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان، انتظامی و... را شامل تعطیلی ندانست و یادآورشد: دسته‌های عزداری نیز امکان تردد نداشته و برگزاری مراسم عزای حسینی نیز صرفاً در مکان‌های باز و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دقت و توجه در رعایت چروتکل‌ها ممکن است.

نوذری افزود: از اصناف و تعزیرات درخواست کردیم با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد و آنها را پلمب کنند، همچنین تمام رستوران‌ها فقط باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

استاندار ایلام تعطیلی مرز مهران را نیز بیان و اظهار داشت: مرز مهران نیز بسته و هیچ ترددی در آن انجام نخواهد شد و این مهم نیز مورد نظارت و دقت نظر تمام دستگاه‌های مسئول در مرز مهران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: