کد خبر: ۸۹۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
تعداد بازدید: ۳۷۹
شیخ دیاباته بر خلاف اینکه گفته می‌شد پس از تسویه با باشگاه استقلال، کشورمان را ترک کرده است همچنان از استقلال طلب دارد.

دیاباته بدون کفش طلا از ایران رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: آقای گل فصل نوزدهم لیگ برتر که با به ثمر رساندن ۱۵ گل برای تیم استقلال به این عنوان دست پیدا کرده بود تا همین روزهای آخر حضور در ایران به شکل غیرمستقیم و از طریق دوستان و نزدیکانش درصدد بود تا از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کفش طلایی آقای گلی‌اش را دریافت کند. کفشی که باید تابستان سال ۹۹ و در مراسم پایانی فصل نوزدهم و یا آغازین فصل بیستم از دست یک پیشکسوت یا مدیران فدراسیون فوتبال دریافت می‌کرد ولی هنوز که هنوز نتوانسته حتی آن را از نزدیک ببیند!

مدیران سازمان لیگ پیش از این درباره چرایی عدم اهدای کفش طلا به دیاباته به موضوع کرونا اشاره و تاکید کرده بودند به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی قادر به برگزاری مراسمی با حضور تعداد زیادی از افراد نیستند و به همین خاطر کفش طلای دیاباته اهدا نشده است.

دیاباته دیگر با استقلال قرارداد ندارد و با توجه به کارنامه ضعیفی که از خود در فصل قبل برجای گذاشت (۱۲ بازی و تنها ۲ گل در ۳۰ هفته مسابقات لیگ برتر) بسیار بعید است که تیم دیگری در داخل کشورمان خواستار به خدمت گیری‌اش باشد. دیاباته می دانست که با خروج از ایران دیگر برنمی گردد به همین دلیل چند روزی اضافه تر در ایران ماند تا شاید کفش طلایش را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: