کد خبر: ۸۹۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از بررسی برنامه و سوابق پنج وزیر پیشنهادی صمت، کشور، راه و شهرسازی، دفاع و ارتباطات خبر داد.

نمایندگان کمیسیون قضایی امروز سوابق و برنامه ۵ وزیر پیشنهادی را بررسی می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون با پنج وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار داشت: نخستین وزیری که امروز در کمیسیون حاضر شد آقای قاسمی وزیر راه و شهرسازی بود که دیدگاه خودشان را مطرح و نمایندگان نیز سوالاتی را از ایشان پرسیدند. وزیر پیشنهادی بعدی بعدی آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت بود که برنامه‌های خودشان را ارائه کردند.

وی افزود: بعد از ظهر نیز سه وزیر پیشنهادی ارتباطات، دفاع و کشور باید در کمیسیون حضور پیدا کنند و از جایگاه خود و برنامه‌هایشان دفاع کنند؛ همچنین نمایندگان سابقه کاری آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند، تا بتوانیم به تصمیم جدی و درست برسیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: