کد خبر: ۸۹۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۱
تاتنهام‌ و منچستر سیتی در اولین هفته لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

تنور لیگ برتر داغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، تاتنهام‌ و منچستر سیتی در اولین هفته لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.

عرفان حاج بابایی: اگر شایعاتی که تا همین چند روز پیش در مورد انتقال هری کین به من‌سیتی بود، شکل رسمی به خودش می‌گرفت، دیدار امشب تاتنهام و سیتیزن‌ها یک جذابیت فوق‌العاده دیگر هم داشت. اما با وجود رسیدن پیشنهاد من‌سیتی به حدود ۱۵۰ میلیون پوند، مدیران تاتنهام و شخص دانیل لوی مالک این باشگاه مانع از این انتقال شده‌اند. نتیجه‌اش هم این شده که کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام روز جمعه و بعد از پشت سر گذاشتن ۵ روز قرنطینه به جمع سفیدهای لندن اضافه شد. البته آنطور که نونو اسپریتو، سرمربی جدید این فصل تاتنهام گفته، بازی کردن کین در بازی امشب هنوز قطعی نشده است. با این حال، تجربه سال‌های گذشته نشان داده که بازی این دو تیم همیشه جذاب و دیدنی بوده است.

در حالی که من‌سیتی در ۲۱ بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل تاتنهام به ۱۳ پیروزی رسیده، نقطه امیدواری طرفداران اسپرز عملکرد تیم‌شان در چند بازی اخیر در ورزشگاه خانگی‌شان است. این تیم در سه بازی اخیرش مقابل سیتیزن‌ها در تمامی رقابت‌ها، پیروز بوده‌اند و حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند.

این اولین بازی رسمی نونو اسپریتو روی نیمکت تاتنهام است. از شش مربی قبلی تاتنهام، فقط آندره ویاش بواش پرتغالی بود که نتوانست در اولین هفته لیگ برتر با این تیم به پیروزی برسد. از طرف دیگر، این بازی برای بازیکنی همچون هوگو لوریس خیلی مهم است. اگر این گلر فرانسوی امشب برای تیمش بازی کند، با رکورد ۲۹۹ بازی دارن اندرسون در این تیم مساوی می‌شود. در غیاب احتمالی هری کین، همه چشم امید تاتنهامی‌ها به سون هیونگ مین است. این هافبک کره‌ای تاکنون توانسته ۶ گل به آبیهای منچستر بزند که سه گل آن در ورزشگاه خانگی این تیم زده شده است.

آخرین بازی این تیم در ۲۱ نوامبر سال گذشته بود که من‌سیتی با نتیجه ۲ بر صفر لندن را ترک کرد. آن زمان شاگردان پپ گواردیولا در رده یازدهم جدول بودند و تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو در صدر بود. اما در پایان فصل این من‌سیتی بود که قهرمان شد و اختلافش با تاتنهام به ۲۴ امتیاز رسید. اگرچه بازی امروز برای سیتیزن‌ها بسیار دشوار است، اما آنها اصلا دوست ندارند رکورد بازی هفته اول شان تغییر کند. اگر این تیم در بازی امشب پیروز شود، برای یازدهمین سال متوالی توانسته‌اند بازی ابتدایی‌شان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

نکته جالب اینجاست که آخرین باری که من‌سیتی نتوانست در هفته اول لیگ جزیره به پیروزی برسد، به فصل ۱۱-۲۰۱۰ بر می‌گردد و در بازی نخست مقابل همین تاتنهام در لندن به تساوی بدون گل رسیدند. همچنین آخرین باخت آنها در هفته اول لیگ به فصل ۰۹-۲۰۰۸ بر می‌گردد که مقابل استون ویلا شکست خوردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: