کد خبر: ۸۹۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۰۱۸
آنطور که به نظر می‌رسد برنامه سپاهانی‌ها در فصل نقل و انتقالات به خوبی پیش نرفته است.

پاتک پرسپولیس به سپاهان در بازار نقل‌وانتقالاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: آنطور که به نظر می‌رسد برنامه سپاهانی‌ها در فصل نقل و انتقالات به خوبی پیش نرفته است.

سپاهان که در لیگ بیستم رقابت شدیدی با پرسپولیس بر سر کسب عنوان قهرمانی داشت، در هفته آخر با دو امتیاز کمتر به مقام دوم رسید.

این تیم در پایان فصل احسان حاج‌صفی کاپیتان باتجربه‌اش را از دست داد که به آاِک آتن رفت و پیام نیازمند دروازه‌بان زردپوشان هم راهی پرتیموننزه پرتغال شد.

در این میان، سپاهان محمد محبی را هم به سانتاکلارا داد تا به جای بخشی از پول رضایت‌نامه، شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد، ولی پرسپولیسی‌ها طبق اخبار منتشر شده به سپاهان پاتک زده‌اند و در حال توافق نهایی با سجاد شهباززاده مهاجم این تیم و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر هستند.

این در حالی است که هنوز حضور مغانلو در سپاهان نهایی نشده و این تیم نتوانسته است با گزینه مناسبی به جای نیازمند هم به توافق برسد و شاید در صورت ادامه این روند بازنده نقل‌وانتقالات لقب بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: