کد خبر: ۸۹۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۱۱
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با اشاره به برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم گفت: در این مرحله از اردو جدی ترین محک را از تیم و بازیکنان خواهیم داشت.

جدی‌ترین اردوی فوتبال زنان آغاز شده/ «کرونا»شرایط را سخت کرده استبه گزارش خبرداغ ، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اردوهای تیم ملی گفت: از عصر سه شنبه وارد اردو شده ایم. منتظر نتایج تست هستیم تا از قرنطینه بیرون بیاییم. تمرینات را از بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز کرده ایم. بیماری کرونا نگرانی هایی را به وجود آورده و ما نیز تحت تأثیر این بیماری هستیم و به این دلیل ابتدا قرار شد اردوها لغو شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ادامه داد: در ادامه با توجه به اینکه کل کشور تعطیل عمومی نشد و خیلی از اماکن باز است، بنابراین جلسه ای با حضور کمیته پزشکی، فدراسیون و کادر فنی برگزار شد و تصمیم گرفتیم با رعایت پروتکل های بهداشتی، اردوهای تیم ملی برگزار شود تا زمان را از دست ندهیم.

وی تأکید کرد: تمرینات به صورت جدی از روز پنج شنبه آغاز شد. در اردوهای گذشته تا حدودی به خواسته هایمان رسیدیم. از ابتدای برگزاری اردوها تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم اما در این اردو بازیکنان همه حضور دارند و در واقع می توانم بگویم این اردو جدی ترین اردو برای آماده سازی و محک خوردن است. در پایان اردو نیز به ازبکستان اعزام خواهیم شد و می توانیم محک خوبی از بازیکنان را داشته باشیم.

ایران دوست اظهار داشت: برگزاری این اردو و اعزام به ازبکستان با مساعدت های عزیزی خادم اتفاق افتاده است. همیشه دغدغه بازی های تدارکاتی را داشتیم. این بار کرونا کار ما را سخت کرده است. فدراسیون رایزنی هایی با کشورهای افغانستان، ترکیه، تایلند و غیره داشت اما این کشورها به دلیل شیوع مجدد کرونا، درخواست ما را نپذیرفتند. با توجه به روابط خوبی که با ازبکستان داریم و پیگیری های کمیته بانوان و عزیزی خادم، موفق شدیم این کار را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال زنان ایران با تیم افغانستان در ورزشگاه آزادی چه شد؟ گفت: همه شرایط مهیا بود اما کرونا بار دیگر این تصمیم را به تأخیر انداخت. فدراسیون فوتبال نگاه ویژه ای به بخش زنان دارد. امید به برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی همچنان وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: از روز اول که کار را آغاز کردیم، حمایت رسانه را همراه داشتیم. این بزرگترین موهبت برای ماست. در واقع حمایت رسانه پشتگرمی خوبی برای تیم ملی و بازیکنان فوتبال زنان می باشد. زمانی که همه در کنار هم باشیم به اهدافمان خواهیم رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: