کد خبر: ۸۹۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
تعداد بازدید: ۲۸۲
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هر کسی که بیش از همه ولایتمدار و ارزشی باشد در مسئولیت‌های مختلف به کار گمارده شود. او مبارزه با داعش را از افتخارات ارتش عنوان کرد و گفت: این گروه تروریستی سعی داشت تا حضور در سوریه را در ایران نیز تکرار کند و این نیرو‌های ارتشی بودند که در کنار سپاه در خط مقدم مبارزه با داعش قرار داشتند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: کسی که بیش از همه ولایتمدار و ارزشی باشد در مسئولیت‌های مختلف به کار گمارده شود / داعش سعی داشت تا حضور در سوریه را در ایران نیز تکرار کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ارتش در حال خدمت به بیماران کرونایی سراسر کشور هستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان در بجنورد مرکز خراسان شمالی گفت: همچنان که ارتش جمهوری اسلامی در بحران‌های همانند زلزله و سیل در خط مقدم قرار دارد و در کمک به بیماران کرونایی نیز پیشقدم بوده است بطوریکه هم اکنون امکانات درمانی این نیرو که ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی است به همراه ۱۲ هزار کادر پزشکی و درمانی برای کمک به بیماران کرونایی به کار گرفته شده است.

او گفت: در این بیمارستان‌ها مجموعاً ۱۲ هزار نفر از کادر درمان مشغول به فعالیت هستند که نشان می‌دهد ارتش همواره در خط مقدم خدمت به مردم است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: هر کسی که بیش از همه ولایتمدار و ارزشی باشد در مسئولیت‌های مختلف به کار گمارده شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: دفاع از استقلال و تمامیت ارضی از وظایفِ نیرو‌های مسلح است و نیروی زمینی توانسته با ولایتمداری و ولایت‌محوری با حضور خودش این ماموریت را جامه عمل بپوشاند.

او مبارزه با داعش را از افتخارات ارتش عنوان کرد و گفت: این گروه تروریستی سعی داشت تا حضور در سوریه را در ایران نیز تکرار کند و این نیرو‌های ارتشی بودند که در کنار سپاه در خط مقدم مبارزه با داعش قرار داشتند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

سردار حیدری افزود: هم اکنون نیز در کنار مرزبانان فداکار در مناطق مرزی غرب و شرق و شمال و جنوب کشور برای برقراری امنیت مستقر هستیم و تعیین استقرار به این معناست که ارتش همچنان هوشیار است و همه چیز را در خارج از مرز‌های کشور رصد می‌کنیم.

او ارتقای منزلت کارکنان نیرو‌های مسلح را از وظایف فرماندهان دانست و گفت: در نیروی زمینی طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمامی کارکنان مادامی که شاغل هستند از واحد‌های مسکونی سازمانی بهره‌مند شوند و همچنین شرایط باید برای احداث واحد‌های مسکونی شخصی نیز فراهم شود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی اکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی برای سکونت کم دارند و برنامه ریزی برای احداث این واحد‌ها در ۲۸ شهر کشور انجام شده و به نوبت افتتاح می‌شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در سفر یکروزه خود به خراسان شمالی ۲۸ واحد مسکونی تیپ ۱۳۰ دلجویان را در بجنورد افتتاح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: