کد خبر: ۸۹۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
تعداد بازدید: ۱۶۶
بدری :
نائیب رئیس کمیسیون عمران گفت: به دنبال طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی هستیم البته باید ببینیم مصلحت رئیسی چه بوده که درخواست مسکوت ماندن یکساله را داده است.

مجلس باید درباره مسکوت ماندن «طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی» تصمیم بگیرد/ پیگیریم که طرح رأی بیاورد/ باید ببینیم مصلحت رئیسی چه بوده که درخواست مسکوت ماندن یکساله را داده استبه گزراش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صدیف بدری درباره نامه رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی درباره مسکوت ماندن « طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی» گفت: آقای رئیسی نامه مسکوت ماندن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی را به رئیس مجلس داده است.

نایب رئیس کمیسیون عمران درباره اینکه وی با این پیشنهاد به عنوان عضوی از کمیسیون موافق است یا مخالف عنوان کرد: ما که جزء طراحان این طرح بودیم؛ « طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی» در نوبت صحن قرار گرفت و قرائت شد. درباره گزارش کمیسیون هم مخالفان و موافقان صحبت می‌کنند حال باید دید که مجلس چه تصمیمی می‌گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف درباره « طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی» یک استعلام از آقای رئیسی گرفته است که نظر نهایی شما چیست، ایشان هم گفته است تا یکسال مسکوت بماند و به سال آینده موکول شود، نگفته است که کلا این طرح رد شود.

بدری درباره این‌که کارشناسان مطرح می‌کنند در آستانه تشکیل دولت جدید بهتر است که تفکیک وزارت راه و شهرسازی انجام شود، اظهار داشت: آقای رئیسی این‌گونه مصلحت دیده است، باید از دولتمردان بپرسید که چرا این‌گونه مصلحت دیده‌اند.

وی ادامه داد: ما که طراح طرح بودیم، پیگیر هستیم تا تفکیک صورت بگیرد و طرح رأی بیاورد و تصمیم نهایی را هم مجلس و نمایندگان باید در این موضوع بگیرند.  

نایب رئیس کمیسیون عمران درباره این که آیا مسکوت ماندن طرح باید به کمیسیون بازگردد و مورد رأی اعضایش قرار بگیرد، گفت: امضا و رأی‌گیری برای این کار لازم نیست، طرح را تعدادی از نمایندگان داده‌اند که در صحن هم گزارش کمیسیون قرائت شده است، قانوناً مجلس باید تصمیم بگیرد که تفکیک صورت گیرد یا بماند برای بعد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: