کد خبر: ۸۹۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۲
نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی از موافقت نمایندگان با لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی خبر داد.

موافقت نمایندگان با لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی در جلسه غیرعلنیبه گزارش خبرداغ ، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه درخواست «لغو بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی» مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه یک رأی‌گیری استمزاجی صورت گرفت که نمایندگان با ۱۴۴ رأی موافق و ۱۱۱ رأی مخالف با لغو بررسی این طرح طبق اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.

بندپی همچنین اظهار داشت: با آغاز جلسه علنی مجلس این درخواست به صورت رسمی در حال بررسی است و رأی گیری باید به صورت علنی انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: