کد خبر: ۸۹۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۸
دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور:
مشاور رسانه‌ای رییس سازمان و دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور جزئیات نامه سازمان بازرسی به وزیر کشور را تشریح کرد.

جزئیات نامه سازمان بازرسی کل کشور به وزارت کشور/ در این نامه هیچ اسمی از فرد خاصی برده نشده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،ایمان شمسایی در خصوص انتشار خبری مبنی بر نامه سازمان بازرسی کل کشور خطاب به مهدی چمران، درباره مدرک تحصیلی و سابقه اجرایی علیرضا زاکانی، اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور بنا بر وظیفه قانونی به وزیر کشور نامه زد و خواستار رعایت ضوابط قانونی شد.

و دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور افزود: در راستای این نامه اداره کل بازرسی استان تهران از ادارات بازرسی شهرها و شهرستان‌های اطراف تهران خواستار اجرای قانون و ضوابط قانونی شد. در این نامه‌ها هیچ اسمی از شخصی برده نشده است و هیچ گونه ارتباطی با علیرضا زاکانی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: