کد خبر: ۸۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۸
رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی، برای استفاده از همه ظرفیت های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.

واکنش رئيس‌جمهور به اوج‌گرفتن بحران کرونا: تلفن به وزیر و استان‌داربه گزارش خبرد اغ به نقل از ایسنا: رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی، برای استفاده از همه ظرفیت های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه در تماس های تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی ضمن پیگیری آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور و همچنین استان خراسان رضوی، بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تسریع در کنترل بیماری، درمان و ارائه خدمات به بیماران تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: