کد خبر: ۸۹۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۳
سرمربی استقلال تمرینات تیمش را به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام کرد.

تمرینات استقلال ۱۰ روز تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، استقلال شب گذشته در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان در ضربات پنالتی تن به شکست داد و جام قهرمانی را از دست داد.

بعد از این مسابقه با تصمیم کادرفنی، تمرینات استقلال به مدت ۱۰ روز تعطیل اعلام شد.

با اعلام مربیان استقلال اعضای این تیم روز ۲۸ مرداد باید در محل تمرین خود حاضر شوند و کارشان را برای مسابقات آسیایی و دیدار با الهلال عربستان از سر بگیرند.

استقلال روز ۲۲ شهریور ماه باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار بگیرد و به همین خاطر نفرات این تیم از ۱۰ روز دیگر کارشان را شروع خواهند کرد.

این در حالی است که بسیاری از بازیکنان استقلال قراردادهایشان به اتمام رسیده و مسئولان باشگاه باید هرچه سریع تر برای تمدید قراردادها اقدام کنند. مساله ای که با اعتراض و ناراحتی کادرفنی و هواداران مواجه بوده و بایددید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: