کد خبر: ۸۹۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۷
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرز‌های ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در فضای مجازی شایعه است.

ورود طالبان به داخل مرز‌های ایران کذب است / تصاویر منتشرشده مربوط به دولت افغانستان است؛ تاکنون ۳۰ خودرو وارد استان شده و به پادگان‌ها منتقل شده‌اند؛ این خودروها پس از طی مراحل قانونی به دولت افغانستان تحویل داده می‌شوندمحمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طالبان تاکنون به هیچ عنوان از محدوده سیستان و بلوچستان وارد مرز‌های ایران نشده‌اند و مطالب منتشرشده در این رابطه در فضای مجازی شایعه است و مردم نباید به هیچ عنوان به این مطالب بی‌پایه‌واساس توجه کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان که با تسنیم گفتگو می کرد افزود: خودرو‌های نظامی واردشده به منطقه سیستان که تصاویر آن در فضای مجازی در حال انتشار است مربوط به دولت رسمی و قانونی افغانستان بوده‌اند که تاکنون در این ارتباط ۳۰ خودرو وارد استان شده و سپس با ثبت صورت‌جلسه به پادگان‌های در نظر گرفته منتقل شده‌اند تا پس از طی کردن مراحل قانونی به دولت افغانستان تحویل داده شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت مرز‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران با افغانستان در محدوده استان سیستان و بلوچستان در شمال استان کاملاً آرام است و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است و در این ارتباط همه اخبار از طریق رسانه‌های رسمی منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: